Betaling- og leveringsmåter
Du kan bestille Amway-produkter akkurat når du vil! Velg
den mest praktiske betalings- og leveringsmåten.
Du kan bestille Amway-produkter akkurat når du vil! Velg
den mest praktiske betalings- og leveringsmåten.
Betalingsmåter
Bankoverføring
Overføringen kan utføres elektronisk eller i postkontor eller bank. Utfør en betaling ved hjelp av bankkontoopplysningene som vises når du legger inn en bestilling (betalingsside), eller i delen med bestillingsopplysningene dine. Bankkontonummer til overføring: 600 50651293
Bank-/kredittkort
Betalingen utføres med bank-/kredittkort som er registrert på Amway Online. Administrer bank-/kredittkortene du har angitt, i delen “Mine bank-/kredittkort”.
PayPal
PayPal er et nettbetalingssystem som fungerer som et mellomledd mellom en enkeltperson og nettbutikker. Hvis du allerede har en PayPal-konto, kan du fra midten av april bruke denne kontoen når du kjøper Amway-produkter. Hvis du ikke har en PayPal-konto, men ønsker å bruke dette betalingsalternativet, kan du gå til www.paypal.com og opprette din egen personlige PayPal-konto.
PayPal er et varemerke under PayPal Inc.
Trustly
Trustly tilbyr bankbetaling og overføring av penger på en sikker, enkel og rask måte mellom forbrukere og e-handelstilbydere. Betaling eller overføring med Trustly skjer omgående. Det er alltid gratis å bruke Trustly, og det kreves ikke at du som bruker registrerer deg.
Del Opp
Velg Del Opp ved kassen, og fyll ut den enkle engangsregistreringen.
• Den første gangen du velger å handle med Del Opp, vil du bli bedt om å søke om en Klarna-konto. Klarna vil deretter gjennomføre en kredittvurdering. Hvis du blir godkjent, vil Klarna deretter opprette en konto for deg.
• Hvis du allerede har en Klarna-konto, vil beløpet for alle kjøp du gjør med Del Opp-løsningen, bli lagt til din samlede saldo, forutsatt at det nye kjøpet ikke tar deg over din tilgjengelige kredittgrense.
Klarna vil fortelle deg når din månedlige kontooversikt er klar og det er på tide å betale. Finn ut mer om Delbetaling her : https://www.klarna.com/no/bedrift/products/slice-it/
Betal Senere
Klarna Betal Senere: en enkel og trygg løsning – uten registrering.
Muligheten til å kjøpe nå og betale senere gjør handelen raskere og enklere: Du trenger ikke å fylle ut lange skjemaer med personlig informasjon eller kortnumre på nettet. Med Klarna Betal Senere kan du betale for ordren din 14 dager etter at den er sendt.
Google Pay
Google Pay er en digital betalingsplattform og mobil betalingsløsning som kan brukes ved kjøp i apper, på nettet og på mobile enheter. Opprett en Google Pay-konto ved å gå til pay.google.com eller laste ned Google Pay-appen fra Google Play Store. Hvis Google Pay-appen ikke er tilgjengelig i landet ditt, kan du også koble til kortet ditt via bankens app. Vær oppmerksom på at ikke alle banker støtter Google Pay ennå. Hvis du har problemer med å koble til kortet ditt, kan du kontakte banken din om de støtter Google Pay. Google Pay er et varemerke under Google LLC.
Leveringsmåter
Hjem (nærmeste hentested)
Velg en lagret adresse fra "Mine adresser" eller skriv inn en ny mens du legger inn bestillingen.
Transport
Bring
Dra nytte av KOSTNADSFRI levering
For registrerte kunder på bestillinger over 599 NOK (inkl. moms)
Leveringsgebyr
For ABOer
100 NOK (inkl. moms) for bestillinger opp til 900 NOK (inkl. moms)
55 NOK (inkl. moms) for bestillinger fra 900 NOK (inkl. moms)
For registrerte kunder:
100 NOK (inkl. moms) for bestillinger opp til 599 NOK (inkl. moms)
Kostnadsfri levering for bestillinger fra 600 NOK (inkl. moms)
Leveringstid
4–5 arbeidsdager fra bestillingsdatoen
Ofte Stilte Spørsmål
Hurtigveiledning Hvordan handler du i nettbutikken.
Hvor lang tid vil det ta før bestillingen blir levert?
Tjeneste Bestillingstid Leveringstid
Pakke på postkontor/butikk Hele dagen 4–5 arbeidsdager
PS. Bestillingen din vil bli behandlet på vårt lager så snart den er betalt og bekreftet. Husk at når bestillingen din inngår i en gruppebestilling, vil leveringsprosessen først begynne når alle bestillingene er betalt og bekreftet.
Leveringstiden ovenfor må regnes fra det øyeblikket at du har mottatt bekreftelsen på bestillingen.
Pakken(e) blir delvis plukket automatisk og delvis manuelt på lageret. Dessverre forekommer det feil. Hvis det har skjedd en feil med bestillingen din, ber vi deg ringe din lokale kundeserviceavdeling innen 7 dager, slik at de kan følge opp på feilen.
Bankoverføring
Overføringen kan utføres elektronisk eller i postkontor eller bank. Utfør en betaling ved hjelp av bankkontoopplysningene som vises når du legger inn en bestilling (betalingsside), eller i delen med bestillingsopplysningene dine. Bankkontonummer til overføring: 600 50651293
Kredittkort
Betalingen utføres med kredittkort som er registrert på Amway Online. Administrer bank-/kredittkortene du har angitt under min konto - betalingsopplysninger. Amway godtar følgende kredittkort: Visa®, MasterCard® og andre internasjonale bank-/kredittkort.
- Når det er synlige skader på esken, merker du dette på dokumentet eller den elektroniske enheten der du signerer for mottak.
- Vær oppmerksom på at hvis ingen av varene er skadet, er det veldig synd at den ytre esken er skadet, men et av formålene med en ytre eske er jo å beskytte varene inni esken best mulig.
- Det er hjelpsomt å ta et tydelig bilde av den ytre emballasjen og legge ved dette når du kommuniserer med din lokale kundeserviceavdeling.
- Hvis en vare er skadet, må du også legge ved et bilde av innholdet i esken, slik at vi kan se tydelig hvordan innholdet så ut da det ble mottatt. Dette bildet kan også legges ved i e-post til kundeservice.
- Varsling om feil skal skje så fort som mulig, så vi ber om at feil blir rapportert til din lokale kundeser
Hvilke opplysninger bør jeg oppgi når jeg sender en bankoverføring?
Du må alltid oppgi følgende i referansefeltet: ABO-nummeret ditt, og navn og etternavn på ABOen du betaler på vegne av. Hvis det gjelder delbetalinger, må du også inkludere kontrakt-/bestillingsnummer. På denne måten hjelper du medarbeiderne våre til å behandle innbetalingen på en rask og effektiv måte.
Da jeg bestilte, valgte jeg Klarnas betal senere-alternativ. Hvem overfører jeg pengene til?
Penger må alltid overføres direkte til Klarna, aldri til Amway. Sjekk innboksen din – Klarna sender en e-post med alle detaljene om betalingen.
Hvor kan jeg motta bestillingen min?
Den kan sendes til en post i butikk eller et posthus nær deg.
Kan leveringslandet være et annet land enn der produktet blir kjøpt?
Nei, leveringsland må alltid være samme land som der kjøpet ble utført.
Hvor lang tid vil det ta før bestillingen blir levert?
Tjeneste Bestillingstid Leveringstid
Pakke på postkontor/butikk Hele dagen 4–5 arbeidsdager
PS. Bestillingen din vil bli behandlet på vårt lager så snart den er betalt og bekreftet. Husk at når bestillingen din inngår i en gruppebestilling, vil leveringsprosessen først begynne når alle bestillingene er betalt og bekreftet.
Leveringstiden ovenfor må regnes fra det øyeblikket at du har mottatt bekreftelsen på bestillingen.
Via BRING kan du bestille hjemlevering, så du får pakken levert hjem. Vær oppmerksom på at dette medfører ekstra kostnader for deg.
Når du drar for å hente pakken(e), kan du bli bedt om legitimasjon som identifiserer personen som er oppgitt på etiketten på pakken(e).
Hvordan beregnes leveringsgebyrer for mine automatiske gjenbestillinger?
Leveringskostnad er beregnet etter at alle kampanjetilbud og kuponger er trukket fra. Kostnadene kan derfor endre seg i løpet av en bestilling. Hvis et kampanjetilbud på gratis levering gjelder på tidspunktet for bestilling, tas den i bruk på din automatiske gjenbestilling.
Jeg har betalt for bestillingen, men glemte frakten. Blir bestillingen min sendt ut?
Vi tillater en underbetaling på 100 NOK. Hvis frakten er høyere enn det, kan vi ikke avstemme betalingen med bestillingen – vennligst overfør det utestående fraktbeløpet.
- Du kan se etter sporingsnummer(ene) i bestillingshistorikken din. Ved å klikke på pakkenummeret vil du bli overført direkte til BRINGs hjemmeside. Der finner du den nyeste statusoppdateringen.
- Når du mottar bestillingsbekreftelsen pr. e-post vil denne inneholde informasjon om sporing. Her kan du trykke på lenken og komme direkte til Brings hjemmeside.
- Du vil bli varslet av BRING via e-post og/eller tekstmelding med statusoppdateringer for pakken(e).
Pakken(e) blir delvis plukket automatisk og delvis manuelt på lageret. Dessverre forekommer det feil. Hvis det har skjedd en feil med bestillingen din, ber vi deg ringe din lokale kundeserviceavdeling innen 7 dager, slik at de kan følge opp på feilen.
- Når det er synlige skader på esken, merker du dette på dokumentet eller den elektroniske enheten der du signerer for mottak.
- Vær oppmerksom på at hvis ingen av varene er skadet, er det veldig synd at den ytre esken er skadet, men et av formålene med en ytre eske er jo å beskytte varene inni esken best mulig.
- Det er hjelpsomt å ta et tydelig bilde av den ytre emballasjen og legge ved dette når du kommuniserer med din lokale kundeserviceavdeling.
- Hvis en vare er skadet, må du også legge ved et bilde av innholdet i esken, slik at vi kan se tydelig hvordan innholdet så ut da det ble mottatt. Dette bildet kan også legges ved i e-post til kundeservice.
- Varsling om feil skal skje så fort som mulig, så vi ber om at feil blir rapportert til din lokale kundeser
Koster det penger å returnere produkter?
Nei, Amway betaler kostnadene for retur, og du får en returetikett som du skal sette på pakken.
- Logg inn på kontoen din og gå til Mitt kontor.
- Gå til Min bestillingshistorikk via Bestillingshistorik.
- Finn bestillingen du vil returnere, og klikk på koblingen Bestillingsopplysninger ved siden av den.
- Klikk på Returner, og følg instruksjonene.
Hvis du har påbegynt returprosessen og bestemmer deg for at du vil beholde varen, kansellerer du returen under Returer og Kreditnota som ligger under Bestillingshistorikk.
I denne prosessen kan du forvente refusjonen etter 5 og 8 arbeidsdager.
Merk: Returer som mottas og behandles før den 26. hver måned, vil bli inkludert i bonusoversikten for gjeldende måned. Etter det vil justeringen først komme i påfølgende måned.